2010. október 30., szombat

Zafrina Adams

Zafrina Adams

A nevem Zafrina Adams, a barátaimnak csak Rina. 1993. május 20-án születtem Los Angelesben.

Van két nővérem, Lina és Dana. Lina tulajdonképpen az ikertestvérem, de öt perccel idősebb, mint én.

Ha egy mondattal kellene jellemeznem magam, azt mondanám az élet tüze ég bennem. Azt hiszem, ez a kijelentésem magyarázatra szorul… Szóval… Forr a vérem! Mindig minden őrültségben benne vagyok, folyamatosan pörgök. Táncolok, zenét hallgatok, énekelek, úszok, futok, röplabdázok, és még sorolhatnám. Nincs olyan elfoglaltság a világon, amit ne végeznék szívesen! Még takarítani is imádok.

Nem csak a belsőm különbözik a környezetemben élőktől, hanem a külsőm is. Édesapám miatt barna bőrű vagyok. Az embereknek meg is van a véleményük rólam, de ez nem érdekel. Jól érzem magam a bőrömben, és számomra csak ez a fontos.

Nem vagyok túl jó tanuló, de azért jelesre mindig kihúzom a jegyeket. Anyuék nem is szidnak érte, hisz tudják, az élet minden területén boldogulni fogok az iskola után is.

Nagyon védelmező típus vagyok. Példának okért a családomat és legjobb barátnőmet, Sophit úgy védelmezem, mint tigris a kölykét.

Linához hasonlóan, én is imádom a gyerekeket! Ennek ellenére nincsenek olyan messzemenő terveim, mint neki. Én védőügyvéd szeretnék lenni! Úgy érzem szókimondóságom és maximalizmusom minden pert megnyerne nekem!

Magabiztosan állok a nagybetűs Élet előtt, és már így, tizenhét évesen is készen állok arra, hogy megvívjam a saját csatáimat a győzelemhez vezető utam során!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése