2010. október 31., vasárnap

Dana Adams

Dana Adams

A nevem Dana Adams. 1988. március 10-én születtem Acapulcoban. Szüleim nyaralása tovább tartott, mint tervezték, így ott születtem meg. De amint lehetett hazajöttünk, így sajnos nem emlékszem Acapulcora.

Jelenleg L.A.-ben élek a szüleimmel és az ikrekkel. Imádom őket, ennek ellenére sokat vitatkozunk.

Egy neves divatügynökség menedzsereként dolgozom. Imádom a munkámat, még ha nem is keresek vele csillagászati összegeket.

Jellemem olyan, akár a vízé. Könnyen alkalmazkodok, és erős az empatikus képességem is.

Álmodozó vagyok, és rendkívül kreatív. Már az általános iskolás tanáraim is megmondták, hogy valami képzőművészettel kapcsolatos állásom lesz majd.

Az állásokra mindig félve jelentkeztem, mert a környékünkön nehezen fogadták be a családunkat más bőrszínünk miatt. Azonban meglepően udvarias emberekkel találkoztam a nagyvárosban. Soha egy szóval sem sértettek meg, amiért nagyon hálás vagyok nekik.

Jelenleg egy célt tűztem ki magam elé. Szeretnék saját modellügynökséget, és a lehető legnagyobb sikereket elérni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése